سنگ گرانیت

سنگ گرانیت

تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی ، سنگ گرانیت ، سنگ مرمر ، سنگ تراورتن
سنگ گرانیت

سنگ گرانیت

تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی ، سنگ گرانیت ، سنگ مرمر ، سنگ تراورتن

گالری سنگ های گرانیت وارداتی

سنگ گرانیت پرتقالی گل درشت چین  سنگ گرانیت سبز هند  سنگ گرانیت صورتی هند 

 سنگ گرانیت پرتقالی گل درشت چین              سنگ گرانیت سبز هند                   سنگ گرانیت صورتی هند         

 

  سنگ گرانیت قرمز جانسی هند  سنگ گرانیت قرمز چین 

سنگ گرانیت وارداتی آبرنگ          سنگ گرانیت قرمز جانسی هند             سنگ گرانیت قرمز چین      

 

 

سنگ گرانیت هلویی چین  سنگ گرانیت آبی مصر  سنگ گرانیت قرمز سوئد 

 سنگ گرانیت هلویی چین                 سنگ گرانیت آبی مصر                  سنگ گرانیت قرمز سوئد  

 

  

سنگ گرانیت قرمز نروژ  سنگ گرانیت نارنجی کانادا 

 سنگ گرانیت قرمز نروژ              سنگ گرانیت نارنجی کانادا

 

برای بازدید از ادامه تصاویر سنگهای گرانیت اینجا کلیک کنید 

انتخاب سنگ گرانیت بر اساس رنگ سنگ گرانیت    انتخاب سنگ گرانیت بر اساس معدن و نوع سنگ گرانیت

  

گالری انواع سنگ گرانیت مشکی  گالری انواع سنگ گرانیت آبی  گالری انواع سنگ گرانیت فیروزه ای  گالری انواع سنگ گرانیت بژ  گالری انواع سنگ گرانیت پرتقالی  گالری انواع سنگ گرانیت پوست ماری گالری انواع سنگ گرانیت خاکستری  گالری انواع سنگ گرانیت طوسی  گالری انواع سنگ گرانیت دلفینی  گالری انواع سنگ گرانیت فیلی  گالری انواع سنگ گرانیت روشن  گالری انواع سنگ گرانیت تیره  گالری انواع سنگ گرانیت سبز  گالری انواع سنگ گرانیت سبز جنگلی  گالری انواع سنگ گرانیت سبز زیتونی  گالری انواع سنگ گرانیت سبز کاهویی  گالری انواع سنگ گرانیت سیلور  گالری انواع سنگ گرانیت قرمز  گالری انواع سنگ گرانیت سماقی  گالری انواع سنگ گرانیت صورتی  گالری انواع سنگ گرانیت هلویی  گالری انواع سنگ گرانیت سفید  گالری انواع سنگ گرانیت صدفی  گالری انواع سنگ گرانیت سینیت  گالری انواع سنگ گرانیت شکلاتی  گالری انواع سنگ گرانیت قهوه ای  گالری انواع سنگ گرانیت گل پنبه ای  گالری انواع سنگ گرانیت فلفل نمکی  گالری انواع سنگ گرانیت کرم  سنگ های گرانیت وارداتی  سنگ مصنوعی طرح گرانیت

  

برای دیدن تصویر بعدی اینجا کلیک کنید            بازگشت به صفحه گالری تصاویر انواع سنگ گرانیت            برای دیدن تصویر قبلی اینجا کلیک کنید

 

قیمت سنگ های گرانیت  سنگ های گرانیت زیر قیمت  انواع رنگ بندی سنگ های گرانیت  گالری تصاویر انواع سنگ گرانیت  انواع سنگ اسلب 

سنگ های سوپر صادراتی   فروش انواع کوپ گرانیت ، تراورتن ، مرمر و مرمریت  طرح های مختلف سنگ آنتیک  مقالات و مطالب در خصوص سنگ های ساختمانی  دانلود کاتالوگ های ساتراسنگ 

پاسخ به سوالات متداول درخصوص سنگ گرانیت و سنگ های ساختمانی  تماس با ما  بازگشت به صفحه اصلی  سنگ مصنوعی طرح گرانیت

 

برای خرید انواع سنگ ساختمانی اینجا کلیک کنید 

 

کوپ-سنگ-گرانیت 

 

 

 

 تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی ، سنگ گرانیت   تولید و فروش تخصصی انواع سنگ تراورتن  تولید و فروش تخصصی انواع سنگ مرمر و سنگ مرمریت  تولید و فروش تخصصی انواع سنگ مرمر و سنگ مرمریت  تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی ارزان  تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی ارزان  تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی ارزان  فروش انواع سنگ اسلب  فروش و اجرای انواع سنگ آنتیک   

  

 ابعاد سنگ های گرانیت وارداتی
به علت سهولت در بارگیری و ارسال و همچنین نیاز به اندازه های مختلف سنگ ، این محصولات عموما به صورت اسلب وارد کشور می شود و در صورت نیاز به اندازه های دلخواه می توان طبق سفارش بریده و به مشتری تحویل داده شود و در صورت نیاز به این محصول در متراژ بالا و اندازه خاص می توان این محصول را از طریق کارخانه تولید کننده تهیه نمود 

 

بررسی صنعت سنگ هند

کشور هند یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سنگ جهان محسوب می شود، به طوریکه در سال 2003 حدود 3/11 درصد تولید سنگ در این کشور انجام شده است. در ده سال گذشته ابعاد صنعت سنگ هند سالانه از رشد متوسط حدود 10 درصد برخوردار بوده است. به طور سنتی، سنگ و محصولات سنگ طبیعی هند به عنوان مواد ساختمانی عالی محسوب می شود. در سال 2003 مصرف سنگ طبیعی این کشور بیش از 1250 میلیون دلار بوده است.

این کشور به عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان عمده گرانیت جهان محسوب می شود. در این کشور حدود 110 نوع گرانیت برای صادرات شناسایی شده است.

ابعاد صنعت سنگ هند

صنعت سنگ هند منبع اشتغال بیش از یک میلیون نفر در این کشور محسوب می شود. این تعداد در بخشهای معدن، فرآوری، صیقل و سایر فعالیتهای مربوطه مشغول به کار می باشند. بخش تولید سنگ طبیعی کشور هند اهداف زیر را دنبال می کند:

توسعه بلوکهای سنگ مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی و مقبره

کاشی و لوح های ساختمانی

قطعات مجسمه سازی و معماری

کالیبره کردن کاشی

صنایع دستی و مصنوعی سنگ

به منظور صادرات سنگ، لوح های سنگ در ضخامت های 18، 20، و 30 میلیمتر پرداخت شده و سپس در چهارچوبهای چوبی قرار داده می شوند. عرضه محصول بر اساس نیازهای موجود انجام   می شود. اندازه های استاندارد سنگ 30×30 سانتیمتر، 30×60 سانتیمتر، 40×40 سانتیمتر با ضخامتهای 18، 20 و 30 میلیمتر و در صندوقهای مشبک چوبی که با ورقه های پلاستیکی بسته بندی می شوند.

 صادرات

هند به عنوان یک از مهمترین کشورهای صادرکننده سنگ، حدود 10 درصد بازار صادرات سنگ جهان در سال 2003 را تشکیل داده است. هند در رتبه اول صادرات سیلیس های کارنشده ( گرانیت و ماسه سنگ ) قرار دارد. این کشور در سالهای اخیر رهبر صادرات گرانیت جهان و در رتبه پنجم صادرات محصولات آهکی ( ماربل و سنگ آهک ) قرار داشته است.

صادرات سنگ هند عمدتاً شامل بلوکهای برش داده شده، سنگ لوح و کاشی می باشد. در سال 2003 صادرات هند به 520 میلیون دلار رسیده که حدود 81  درصد این رقم ( 421 میلیون دلار ) ناشی از صادرات سنگ گرانیت بوده است.

ایتالیا، ایالات متحده، چین، تایوان و ژاپن مهمترین واردکنندگان سنگهای هند محسوب می شوند.

خارجی و اجاره معادن را در اولویت سیاستهای خود قرار داده است. دولتهای مرکزی و ایالتی هر دو مشوق سرمایه گذاری هستند که برنامه تأسیس شرکتهایی با هدف 100 درصد صادرات را دنبال می کنند.

مرکزی برای توسعه سنگ (CDOS) 3

برای گسترش و توسعه صنعت سنگ هند، شرکت توسعه و سرمایه گذاری صنعتی ایالات راجاستان (RIICO) 4 با هدف حمایت فعال از تجارت و صنعت سنگ، سازمانی مستقل به نام مرکزی برای توسعه سنگ (CDOS) را راه اندازی نموده است. این مرکز در زمینه توسعه بخشهای مختلف سنگ فعال می باشد  

 

بررسی صنعت سنگ برزیل

برزیل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ تزئینی در جهان به شمار می رود. در سال 2003 این کشور با تولید 2/3 میلیون تن سنگ در رتبه هفتم قرار دارد. در بین سنگهای تزئینی تولید شده در برزیل، گرانیت مهمترین نوع سنگ به شمار رفته و با حدود 600 نوع مختلف، 57 درصد مجموع تولید سنگ این کشور را تشکیل می دهد.

بازار گرانیت این کشور دارای ارزش 3/1 میلیارد دلار آمریکا بوده و با تقاضای در حال رشد برای ابزار و تجهیزات معدن کاری روبه رو می باشد. این کشور چهارمین تولیدکننده بزرگ گرانیت بوده و ارزش صادرات این محصول در سال 2004 بالغ بر 600 میلیون دلار می باشد.

  ابعاد صنعت سنگ برزیل

صنعت سنگ برزیل از حدود 10000 شرکت فعال و بیش از 6500 متخصص در امر تکمیل سنگ تشکیل شده است. تقاضای داخلی این کشور سالانه در حدود 50 میلیون مترمکعب برآورد شده است.

 لازم بذکر است که حجم تجارت صنعت سنگ برزیل در دو سطح بین المللی و داخلی سالانه در حدود دو میلیارد دلار می باشد.

در سال 2003، این کشور هفتمین تولیدکننده سنگ، چهارمین تولیدکننده گرانیت، هشتمین تولیدکننده سنگهای فرآوری شده و همراه با کشور چین دومین تولیدکننده سنگهای لوح محسوب می شوند.

بر طبق آمار و اطلاعات موجود از مؤسسه سنگهای تزئینی برزیل، بین 1500 تا 1600 تیغه برش سنگ در برزیل وجود دارد که 90 درصد آنها در کشور برزیل ساخته شده اند.

 ده درصد باقیمانده عموماً از ایتالیا وارد شده اند در حالی که تجهیزات معدن و حفاری ، به ویژه مته ها، غالباً از کشور سوئد وارد شده اند.

صنعت سنگ امروز برزیل در مرحله دوم صادرات قرار دارد، در گذشته صادرات این کشور عموماً شامل بلوکهای خام و کارنشده بود. اما به واسطه سرمایه گذاریهای جدید در تکنولوژی ، این کشور به تولید محصولات نیمه کارشده به ویژه کاشی و لوح های صیقل شده می پردازد.

مرحله سوم توسعه صادرات برزیل ، گسترش و بازاریابی محصولات تولیدی به بازارهای بین المللی می باشد. این مرحله هم اکنون تا بازاریابی و فروش محصولات نیمه کارشده هدف گذاری شده است

 

امپرادور دارک و لایت (امپرادور تیره و روشن) در ابعاد اسلب، 60 در 60، 80 در 80 و به ضخامت های 1.8، 2 و 3 سانت، مرمریت های کرم ترکیه اسلب و تایل (کاپوچینو، آدین سیلک و ویکتوریا) لمینیت های امپرادور 60 در 60 و لمینیت کاپوچینو 80 در 80 و انواع گرانیت های خارجی از جمله آبی نروژ عرض 60 طول آزاد و تان براون عرض 60 طول آزاد و ... 

گرانیت هلویی چین
گرانیت پرتقالی چین دانه درشت
گرانیت پرتقالی چین دانه ریز
گرانیت مشکی چین
گرانیت نخودی چین
گرانیت قهوه ای چین
سنگ قرمز چین 

سنگ گرانیت هلویی چین 

سنگ گرانیت پرتقالی چین
سنگ گرانیت تان براون
سنگ گرانیت نقره ای نروژ
سنگ گرانیت جوبارنا هند

سنگ گرانیت پارادایس هند
گرانیت هلویی چین
گرانیت پرتقالی چین دانه درشت
گرانیت پرتقالی چین دانه ریز
گرانیت مشکی چین
گرانیت نخودی چین
گرانیت قهوه ای چین
سنگ قرمز چین
سنگ طوسی چین
سنگ لیمویی جدید چین
سنگ گرانیت زیلی رد