سنگ گرانیت

سنگ گرانیت

تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی ، سنگ گرانیت ، سنگ مرمر ، سنگ تراورتن
سنگ گرانیت

سنگ گرانیت

تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی ، سنگ گرانیت ، سنگ مرمر ، سنگ تراورتن

معدن سنگ گرانیت میرجاوه در خاورمیانه نمونه است


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان؛غلامرضا گنجی در بازدید از معدن بوک میرجاوه، اظهار داشت: شهرستان میرجاوه دارای معادن زیادی است که از جمله آنها معدن آلومینیوم، منیزیم، آهک، گرانیت و طلا است.

فرماندار میرجاوه با بیان اینکه سیمان سیستان از خاک معادن خاش استفاده می‌کند، بیان کرد: معدن بوک میرجاوه تنها معدن سنگی گرانیت است که در خاورمیانه نمونه است.

وی مسئول ادامه داد: سنگ پنبه سفید گرانیت، از معدن بوک شهرستان میرجاوه استخراج می‌شود.

وی در ادامه از صاحبان سرمایه خواست: در زمینه سرمایه‌گذاری در بخش معدن مشارکت کنند، مسئولان منطقه نیز قطعا از آنها حمایت خواهند کرد.

گنجی خاطرنشان کرد: معدن سنگ گرانیت معدن بوک میرجاوه در 35 کیلومتری این شهرستان قرار دارد و سنگ این معدن به کشورهای امارات، ازبکستان و عراق نیز صادر می‌شود.

صاحب معدن بوک میرجاوه نیز در ادامه اظهار داشت: مدت 10 سال است که از این معدن، سنگ گرانیت استخراج می‌شود و حدود 300 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این معدن مشغول به کار هستند.

عبدالغفور اسماعیل زهی با بیان اینکه برای این معدن حدود سه میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده‌ام، اضافه کرد: از تجار استان خواست برای خرید سنگ به این معدن مراجعه کنند.

هم‎اکنون 300 کارخانه سنگ بری در استان اصفهان و دو کارخانه سنگ‌بری را در زاهدان تامین می‌کنیم.

تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی ، سنگ گرانیت   تولید و فروش تخصصی انواع سنگ تراورتن  تولید و فروش تخصصی انواع سنگ مرمر و سنگ مرمریت  تولید و فروش تخصصی انواع سنگ مرمر و سنگ مرمریت  تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی ارزان  تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی ارزان  تولید و عرضه انواع سنگ ساختمانی ارزان  فروش انواع سنگ اسلب  فروش و اجرای انواع سنگ آنتیک  

  

برای دیدن تصویر بعدی اینجا کلیک کنید            بازگشت به صفحه گالری تصاویر انواع سنگ گرانیت            برای دیدن تصویر قبلی اینجا کلیک کنید

 

قیمت سنگ های گرانیت  سنگ های گرانیت زیر قیمت  انواع رنگ بندی سنگ های گرانیت  گالری تصاویر انواع سنگ گرانیت  انواع سنگ اسلب 

سنگ های سوپر صادراتی   فروش انواع کوپ گرانیت ، تراورتن ، مرمر و مرمریت  طرح های مختلف سنگ آنتیک  مقالات و مطالب در خصوص سنگ های ساختمانی  دانلود کاتالوگ های ساتراسنگ 

پاسخ به سوالات متداول درخصوص سنگ گرانیت و سنگ های ساختمانی  تماس با ما  بازگشت به صفحه اصلی  سنگ مصنوعی طرح گرانیت

 

برای خرید انواع سنگ ساختمانی اینجا کلیک کنید 

 

کوپ-سنگ-گرانیت